(Tento formulár vyplňte a odošlite len v prípade, že chcete uplatniť nárok v zákonnej lehote. Formulár je potrebné vytlačiť, podpísať a poslať naskenovaný na nižšie uvedenú e-mailovú adresu alebo ho priložiť do balíka s vráteným tovarom.)
Adresát (predávajúci):
Internetový obchod : www.royalbaby.sk
Spoločnosť: MAZUMA, s.r.o.
Sídlo: Rustaveliho 8, 831 51 Bratislaba
Identifikačné číslo spoločnosti: 45636249
E-mailová adresa: info@royalbaby.sk
Telefónne číslo: 0905 235 932
Spotrebiteľ:
Moje meno:
Moja adresa:
Môj telefón a e-mail:
Uplatnenie práva z chybného plnenia (reklamácia)
Dobrý deň,
Dňa ________ som si na vašej stránke www.royalbaby objednal tento výrobok : ________________________________.
Výrobok, ktorý som si zakúpil, má však tieto vady
___________________________________________________________________________________________________.
Žiadam o vybavenie reklamácie nasledovne: _________________________________________________________ (* tu musí byť podrobne popísaný požadovaný spôsob vybavenia ; napríklad - "keďže ide o odstrániteľnú vadu, žiadam o opravu výrobku najneskôr v zákonnej lehote 30 kalendárnych dní).Zároveň Vás žiadam o vystavenie písomného potvrdenia o uplatnení reklamácie, v ktorom uvediete, kedy som právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie, spolu s mojím nárokom na opravu/výmenu a následne potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe trvania opravy (ak ide o opravu, nie o výmenu).
- Dátum objednávky _________________/dátum prijatia ______________
- Objednávacie číslo:
- Finančné prostriedky za objednávku, prípadne za doručenie, boli zaslané spôsobom ____________ a budú vrátené spôsobom _________________________________ (v prípade bankového prevodu zašlite číslo účtu)
- Meno spotrebiteľa:
- Adresa spotrebiteľa:
- E-mail:
- Telefón:
V _______________ (miesto), dňa _________(dátum)
(Váš podpis) ______________________________________
Meno a priezvisko spotrebiteľa
Zoznam príloh:
- Faktúra za objednaný tovar č. ____________
Ako spotrebiteľ ste povinný preukázať kúpu tovaru predložením dokladu o kúpe alebo iným dostatočne dôveryhodným spôsobom.
Ako spotrebiteľ si nemôžete uplatniť práva z vád, ktoré ste sami spôsobili alebo o ktorých ste v čase kúpy vedeli. To isté platí pre vady, pre ktoré sme sa s vami ako predávajúci a spotrebiteľ dohodli na znížení ceny. Nezodpovedáme za bežné opotrebenie.
Reklamácie sa musia uplatniť najneskôr do 24 mesiacov. Reklamácie sa musia uplatniť bezodkladne, aby sa zabránilo rozšíreniu vady a následnému zamietnutiu reklamácie. Včasným oznámením závady po jej zistení môžete zabezpečiť bezproblémové vybavenie reklamácie.
Pohľadávka je vybavená až po tom, ako sme vás o tom informovali. Ak zákonná lehota uplynie, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy a môžete od kúpnej zmluvy odstúpiť.